Monday, November 15, 2010

habiskan mse cuti d u...

salam...oh lusa kite akan mnyambut hari mulia bg umat islam...hari raya aidiladha.hari y penuh bersejarah...jd ak raya kat u la..xdpt blik coz de exm lg lps raya...huhuhu raya korban sungguh la aku ni....so utk mghlgkn ksedihan..waaaaa...xtahn g tu..ak hang out la..g lps tension..huhuu..gi la nek basikal unimas..pusing satu u..mmg best lah..dh lme ak x nek bsikal...last mse zmn sekolh je dlu...klu blik umah pon nek moto..bsikal mmg dh xde kat umah aku tu...hahha..so..kuar la aku ngan housemate g ronda-ronda..huh mule2 mmg penat la...hihi pancit dow...mengah aku mengayuhnyer..mklumla dh lme xnek...hehee..semputla...sampai byk kali berhenti rehat..hahhaa..so dalam smiggu cuti ni ak nk isikan mse ngan aktiviti luar..huhu xnak duk dlm blk coz leh nek giler duk terperap lame2 dlm bilik tu...by the way next day aku nk g berkayak n bowling..hehe klu smpat la...erm nk men golf xde duit kot...harap je de padang golf dlm u..tp xmen pon..sume org 'beso2' je y men n bdn diorg pon besor gak..hehehee...klu ak men kang nmpakla ketidak terroran aku ni..hahaha.. n ble rse nk melalak erm...leh la g bilik karaoke..huhuu..tp x g la kot...malas nk menyumbangkan suara ni...sumbang kat bilik dah la...anyway oleh kerana dh nak dekat hari raya ni...aku nk ucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha kepada semua umat islam dan kepada yang menunaikan ibadat haji..selamat beribadat..doakanla kesejahteraan kiter semua di bumi bertuah ni agar tiada ujian y berat diberikan...insyaallah..kepada kwn2 y xdpt blik cuti kat kampung...xpe yer bwa bertendang..hahaa..bnti lps exam kiter raya katak lak huhuuhu...ok that's it for today...salam.



bersiap sedia dgn basikalku...


snap kat jambatan cinta unimas

berehat dulu....posing2..