Wednesday, November 17, 2010

Di Hari Aidiladha...

salam...erm aku nk ucapkan selamat hari raya aidiladha utk semua umat islam.haha...sure la aku de citer y nk create dlm blog ksayanganku ni..pd pg di hari raya...menjadi sejarah dlm hidupni beraya tanpa keluaga di sisi..huhu sedih kot...xdapat bersalam ngan mak,abah,kakak,abang2,adik2 n anak2 sedara...arrrh mmg terasa giler....nak nangis leh diwatnya pgi2 raya tadi..okey ni la aku nk citer perjalanan hari raya pertama di perantauan...aisyeh..ayat xble blah...huhuhu.okey first aku bgunla pgi2 ngan excited nk g semayang raya kat masjid unimas..so bangun la aku n g masjid ngn kwn2..then pas smyang raya kitorang snap gambar2 di pagi raya..haha jdi la.walupun tiada keluarga di sisi tp raya tetap terasa.lepas smyag raya igt nk tengok org wat korban lembu...tp xjdi..xdpt la tgok lmbu disembelihkan...pas tu blik dr smyang raya..aku ngn kwn2 pon masak la wat lauk raya hehehe..'wat soto'..jadila untuk makanan raya..lemang n rendang dh xde!pas masak2 we all pon makan la dgn xde sabarnyer...hehehe lapar kot...!klu x selalu kat umah dh siap dh makanan, mak wat rendang,ketupat..but dh duk jauh ni kene pandai2 sendiri la...then dah kenyang2 kitorang pon tgok la citer korea..hehehe layannn...hbiskan mse hri raya...di sebelah petang aku ngn kwn2 ni g lak beraya kat kfc.erm g isi perut tuk blah malam lak...so terisi la hari raya aku hari ni..xde la terperap kat umah...but unfortunetly xdpt g beraya umah member..coz sume kreta full tlh disewa..haha terpaksala raya kat u ja...erm sedih tul..tp xpe..hri raya dah terisi ngn bergelak ktawa ngn kawan2..thanks to them..anyway selamat hari raya aidiladha yar...next week aku dah nak blikkkkk...arrrh xsabar dah ni....k takat tu ja la kisah hri raya aku...hehhehe..tp sayang tul la..nak publish gambar xleh lak, asal lak la ngan blog ni...salam aidiladha tuk semua..